The 60 Seconds Revolution

The 60 Seconds Revolution

  • Concept
  • Internal Campaign
  • Motion

Deloitte wilde een webshop lanceren waarop klanten en Deloitters zelf risicoanalyse rapporten kunnen downloaden die gemaakt zijn op basis van data in “the engine” van Innovation. Deze data is afkomstig van openbare bronnen en industrieën.

Op deze manier besteed men minder tijd (eigenlijk geen tijd) aan het maken van deze rapporten. Hierdoor krijgen zij meer tijd om toegevoegde waarde te bieden aan klanten op basis van de inzichten uit de rapporten. Risk report geeft Audit collega’s inzicht in een klant voordat een controle opdracht wordt geaccepteerd.

 

 

Concept

Er was een campagne nodig om “awareness” te creëren onder alle Deloitters en “action” te triggeren bij de professionele analisten uit de verschillende industrieën. Studio Lemon heeft het “60-Second Revolution” communicatieconcept bedacht en dit concept doorgevoerd in diverse middelen, waaronder een teaservideo die intern en extern gelanceerd is vanuit alle Deloitte kantoren in Nederland.

Deloitte 60-Second Revolution