Studio Lemon inzetten als technisch partner.
We ontwikkelen websites op basis van een bibliotheek aan slimme modules, aangevuld met maatwerk. Dat doen we voor directe opdrachtgevers maar ook als technisch- en UX-partner voor creatieve bureaus.
We ontwikkelen websites op basis van een bibliotheek aan slimme modules, aangevuld met maatwerk. Door te werken vanuit onze slimme WordPress modules kunnen we kostenefficiënt en in een mum van tijd websites bouwen en afstemmen op ieder design. Hierdoor kan jouw communicatiebudget slimmer besteed worden aan bijvoorbeeld krachtige content, creatie of campagnes. We kunnen onze modules nagenoeg in alle websites toepassen, zoals: templates, navigatiemenu’s, content-blokken, sliders, carrousels, formulieren, meest-gestelde vragen, blog- en social media-functies en meer.
Wil je meer weten over onze modules en samenwerken? We vertellen je er graag meer over.
The I.o.T Company
Het Internet of Things, ofwel I.o.T. is een complex geheel. Kort gezegd houdt het in alles overal en met iedereen in verbinding staat. Om die complexe massa van informatie en systemen overzichtelijker te maken, is er The I.o.T Company. The I.o.T Company is een nieuwe organisatie die als sensor, connectiviteits- en dataspecialist bedrijven en organiaties helpen effectiever en efficienter te werken met behulp van I.o.T. The I.o.T Company zorgt voor vereenvoudigen van ingewikkelde bedrijfsprocessen.
Resultaten
- Corporate Identity
- Nieuwe look & feel
- Nieuwe online presence

CunaCC
Cuna is ooit in de 60-er jaren begonnen als portofoonproducent, maar al snel heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een aanbieder van totaalpakketten aan professionele draadloze communicatie. Van geavanceerde communicatiesystemen tot innovatieve solutions waarbij diverse communicatiesystemen, zoals beveiliging, BHV en brandmelding worden geintegreerd tot een overzichtelijk systeem.
CunaCC is een speciaal door Cuna ontwikkeld geavanceerd platform dat het mogelijk maakt om essentiele externe communicatiesystemen, zoals portofoons, pagers en GSM’s, naadloos aan elkaar te koppelen. Hierdoor worden systemen gekoppeld en overzichtelijk gemaakt en kunnen een echte lifesaver zijn in geval van calamiteiten.
Cuna wilde zichzelf opnieuw positioneren en heeft Studio Lemon gevraagd om een creatief concept en een visuele identiteit te ontwikkelen die volledig op deze nieuwe positionering aansluit. Deze nieuwe positionering heeft bijgedragen aan een succesvolle verkoop van het bedrijf.






Unilloyd
Unilloyd is een jong, internationaal opererend bedrijf gespecialiseerd in het vervoeren van gevaarlijke goederen. In opdracht van Unilloyd is studio Lemon ingezet om diverse communicatiemiddelen te ontwikkelen. We hebben Unilloyd een gezicht gegeven middels een identity, een website ontwikkeld met als hoofddoel snel te kunnen solliciteren en een social media campagne ingezet waarin diverse vacatures gepromoot worden onder specifieke doelgroepen.
Resultaten
- Nieuwe look en feel
- Nieuwe online presence
- Content gericht op doelgroep


Unilloyd
Unilloyd is een jong, internationaal opererend bedrijf gespecialiseerd in het vervoeren van gevaarlijke goederen. In opdracht van Unilloyd is studio Lemon ingezet om diverse communicatiemiddelen te ontwikkelen. We hebben Unilloyd een gezicht gegeven middels een identity, een website ontwikkeld met als hoofddoel snel te kunnen solliciteren en een social media campagne ingezet waarin diverse vacatures gepromoot worden onder specifieke doelgroepen.
Resultaten
- Nieuwe look en feel
- Nieuwe online presence
- Content gericht op doelgroep
Unilloyd
Unilloyd is een jong, internationaal opererend bedrijf gespecialiseerd in het vervoeren van gevaarlijke goederen. In opdracht van Unilloyd is studio Lemon ingezet om diverse communicatiemiddelen te ontwikkelen. We hebben Unilloyd een gezicht gegeven middels een identity, een website ontwikkeld met als hoofddoel snel te kunnen solliciteren en een social media campagne ingezet waarin diverse vacatures gepromoot worden onder specifieke doelgroepen.
Resultaten
- Nieuwe look en feel
- Nieuwe online presence
- Content gericht op doelgroep

Unilloyd
Unilloyd is een jong, internationaal opererend bedrijf gespecialiseerd in het vervoeren van gevaarlijke goederen. In opdracht van Unilloyd is studio Lemon ingezet om diverse communicatiemiddelen te ontwikkelen. We hebben Unilloyd een gezicht gegeven middels een identity, een website ontwikkeld met als hoofddoel snel te kunnen solliciteren en een social media campagne ingezet waarin diverse vacatures gepromoot worden onder specifieke doelgroepen.
Resultaten
- Nieuwe look en feel
- Nieuwe online presence
- Content gericht op doelgroep

Sea Breeze Brewing
Sea Breeze Brewing is één van de twee bierlabels van Bierbase, een nieuwe brouwerij die zich voornamelijk richt op het brouwen van NEIPA. We hebben een visuele identiteit ontwikkeld voor zowel de brouwerij als de twee bierlijnen. Sea breeze brewing is een high-end bier en gericht op de echte bierfreak. Het andere label, Schouwse brouw, richt zich voornamelijk op de horeca en toeristen van het eiland Schouwen-Duiveland.


Unilloyd
Unilloyd is een jong, internationaal opererend bedrijf gespecialiseerd in het vervoeren van gevaarlijke goederen. In opdracht van Unilloyd is studio Lemon ingezet om diverse communicatiemiddelen te ontwikkelen. We hebben Unilloyd een gezicht gegeven middels een identity, een website ontwikkeld met als hoofddoel snel te kunnen solliciteren en een social media campagne ingezet waarin diverse vacatures gepromoot worden onder specifieke doelgroepen.
Resultaten
- Nieuwe look en feel
- Nieuwe online presence
- Content gericht op doelgroep


Deloitte TaxLab
Op 28 maart 2017 vond de vierde editie van TaxLab plaats in de Fokker Terminal, Den Haag. Onder leiding van dagvoorzitter Rick Nieman deelden topsprekers hun visie op de dagelijkse fiscale praktijk. Op basis van het thema ‘Four Faces of Tax’ heeft Studio Lemon een beeldtaal gecreëerd en uitgerold binnen diverse print en digitale communicatie uitingen.
Deloitte Ideation Challenge
Op 28 maart 2017 vond de vierde editie van TaxLab plaats in de Fokker Terminal, Den Haag. Onder leiding van Voor Deloitte Tax & Legal en Financial Advisory heeft Studio Lemon een crowdsourcing campagne ontwikkeld met als doel om binnen Deloitte innovatieve ideeën te bedenken, deze te delen en om de interne community te versterken. Binnen een periode van 6 weken hebben we een kick-off gelanceerd, communicatiemiddelen gecreëerd, een jurypanel samengesteld en een dreamshow georganiseerd waarbij de 4 beste ideeën zijn gepresenteerd en beloond met een incentive.